Aparıcı mütəxəssis / Maliyyə şöbəsi / Mühasibatlıq sektoru
Vakansiya aktiv deyil
İş yeri:
Bakı şəhəri
İş növü:
Tam ştat
Vakansiya sayı:
1
Son müraciət tarixi:
19.03.2025
Yenilənmə tarixi:
02.04.2025
Vakansiyaya dair tələblər
Əsas vəzifə və öhdəliklər: • Uçotun yerli və beynəlxalq mühasibat standartlarının tələblərinə uyğunlaşdırılması prosesinin həyata keçirilməsində iştirak etmək; • Cəmiyyətin vergi uçot bazasının formalaşdırılması, onun fəaliyyətinin düzgün tənzimlənməsi və hesabatların hazırlanmasında Baş Mühasibə dəstək olmaq; • Vergi orqanları və digər dövlət qurumları tərəfindən tələb olunan bütün növ müvafiq hesabatların hazırlanmasını və aidiyyəti üzrə təqdim edilməsini təmin etmək; • Daxili və xarici auditorlar tərəfindən tələb olunan müvafiq məlumaların hazırlanmasına və təqdim edilməsinə dəstək olmaq; • Səlahiyyətləri çərçivəsində təhtəl hesab şəxslərlə iş və müvafiq uçotun aparılmasını təmin etmək; • Kontragentlərlə əlaqədar mal-material, xidmət, ödəmələr, zəmanət və avanslarla əlaqədar hesablamaları həyata keçirmək və uçotunu aparmaq; • Aralıq ödəniş sertifikatı (forma 2 və ya xarici kontragentlərə nəzərən İPC) üzrə formalaşmış debitor borcların və digər alacaqların vaxtlı-vaxtında daxil olmasını təmin etmək; • Səlahiyyətləri çərçivəsində maliyyə-hesablaşma əməliyyatlarının təyin olunmuş vaxt çərçivəsində rəsmiləşdirilməsini təmin etmək; • Səlahiyyətləri çərçivəsində şöbənin fəaliyyət istiqamətlərinə uyğun olaraq Cəmiyyətdaxili sənədlərin hazırlanmasında və tətbiqinə nəzarət edilməsində iştirak etmək; • Səlahiyyətləri çərçivəsində mühasibat sənədlərinin tərtib edilməsi və arxivləşdirilməsi işlərini qanunvericiliyə uyğun qaydada təşkil etmək; • Bank hesabları üzrə ödənişlərin, Elektron Qaimə Faktrura, Hesab Fakturalarının 1 C ERP sisteminə düzgün işlənməsi.
Tələb olunan bilik, bacarıq və səriştələr: • Azərbaycan dili səlis, ingilis və rus dilləri arzuolunandır; • Vegi qanunvericiliyini yaxşı səviyyədə bilməli; • Microsoft Office proqramlarından və 1C proqramından yaxşı istifadə bacarığı; • Analitik təhlill və komanda ilə işləmək bacarıqları, Əməkdaşlıq, Operativlik, Məsuliyyətlilik, Dəqiqlik, Nizam-intizam, Təşəbbüskarlıq.
Tələb olunan təhsil və iş təcrübəsi: • İqtisadiyyat, maliyyə və ya müvafiq sahə üzrə ali təhsil; • Müvafiq sahə üzrə ən azı 2 il iş təcrübəsi.
İş qrafiki: * Əməkdaşın iş qrafiki həftə ərzində 40 saatdan çox olmamaq şərtilə həftə içi 5 gün, saat 09:00-dan 18:00-a qədərdir. Nahar vaxtı saat 13:00-dan 14:00-dəkdir.
Əmək haqqı və əlavə imtiyazlar: * Əmək haqqı daxili prosedura və dərəcələndirməyə əsasən müəyyən edilir. * Əməkdaşlara beynəlxalq və yerli təlimlərdə (konfranslarda) iştirak etmək imkanı yaradılır. * Əməkdaşlara idmanla məşğul olmaq üçün müəyyən idman mərkəzlərindən limitsiz istifadə hüququ verilir. * Nəqliyyat xidməti. * Rəqabətli mükafatlandırma sistemi.