Aparıcı mütəxəssis / Strateji planlaşdırma və layihələrin idarəolunması şöbəsi / İxracat, strateji təhlil və planlaşdırma sektoru
Vakansiya aktiv deyil
İş yeri:
Bakı şəhəri
İş növü:
tam
Vakansiya sayı:
1
Son müraciət tarixi:
20.12.2024
Yenilənmə tarixi:
13.02.2025
Vakansiyaya dair tələblər
Əsas vəzifə və öhdəliklər: • Sektorun fəaliyyətinin təşkilində iştirak etmək, zəruri olan arayış və məlumatlar hazırlayaraq sektor müdirinə təqdim etmək; • Aidiyyəti iqtisadi araşdırmaların və təhlilin nəticələrini sektor müdirinə və müvafiq şəxslərə vaxtında təqdim etmək; • Cəmiyyətin fəaliyyət istiqamətləri üzrə strateji araşdırmaların aparılmasında sektorun səlahiyyətləri çərçivəsində iştirak etmək; • Sektorun səlahiyyətləri çərçivəsində Cəmiyyətin fəaliyyətinin inkişafı ilə bağlı strateji əməkdaşlıqların yaradılması, tərəfdaşların tapılmasının təmin olunmasında iştirak etmək; • Səlahiyyətləri çərçivəsində Cəmiyyətin aidiyyəti strateji biznes planlaşdırılması prosesində iştirak etmək; • Yeni biznes imkanlarına dair təhlillərin aparılması və təkliflərin hazırlanmasında iştirak etmək; • Dünyada qiymətli və əlvan metallar üzrə bazar məlumatların və qiymət trendlərinin təhlil olunmasında və nəticələrinə uyğun aidiyyəti üzrə məlumatlar təqdim olunmasında iştirak etmək; • Şöbənin səlahiyyətlərinə aid olan qiymətli və əlvan metalların satışı ilə bağlı Cəmiyyətin illik satış planının hazırlanmasında iştirak etmək; • Şöbənin səlahiyyətləri daxilində müvafiq xəlitələrin affinajı, o cümlədən qiymətlilərin dünya bazarında satışının təşkil edilməsində iştirak etmək • Ölkə üzrə və qlobal iqtisadiyyat üzrə əsas makroiqtisadi göstəriciləri, orta və uzunmüddətli dövrlər üçün iqtisadi proqnozların təhlilində iştirak etmək; • Səlahiyyətləri çərçivəsində yeni investisiya layihələri üzrə aparılacaq təhlillərdə iştirak etmək; • Dünyada mədən sənayesində baş verən yeniliklər və inkişaf istiqamətlərini mütəmadi izləmək və bu yeniliklərin Cəmiyyətdə tətbiqinə dair təkliflərin hazırlanmasında iştirak etmək;
Tələb olunan bilik, bacarıq və səriştələr: • Dil və komputer bilikləri: Azərbaycan dili (mükəmməl), İngilis və Rus dilləri (yaxşı), • Microsoft Office və digər proqramlar (PPT, Outlook); • Fərqli maliyyə alətlərinin işləmə mexanizmləri barədə ümumi bilik. • Komanda ilə iş, risklərin idarə edilməsi, təhlil etmə, kommunikasiya, davamlı inkişaf və öyrənməyə açıq, tapşırıqların icra müddətlərinə uyğun təhvil vermək;
Tələb olunan təhsil və iş təcrübəsi: • İqtisadiyyat, maliyyə, mühəndislik, biznesin idarə olunması ixtisasları üzrə ali təhsil, MBA; • Fərqli maliyyə alətlərinin işləmə mexanizmləri barədə ümumi biliklər; • Minimum 2 il müvafiq sahədə iş təcrübəsi;
İş qrafiki: * Əməkdaşın iş qrafiki gündə 8 saatdan, həftə ərzində isə 40 saatdan çox olmamaq şərtilə həftə içi 5 gün, saat 09:00-dan 18:00-a qədərdir. Nahar vaxtı saat 13:00-dan 14:00-dəkdir.
Əmək haqqı və əlavə imtiyazlar: * Əmək haqqı daxili prosedura və dərəcələndirməyə əsasən müəyyən edilir. * Əməkdaşlara beynəlxalq və yerli təlimlərdə (konfranslarda) iştirak etmək imkanı yaradılır. * Əməkdaşlara idmanla məşğul olmaq üçün müəyyən idman mərkəzlərindən limitsiz istifadə hüququ verilir. * Nəqliyyat xidməti. * Rəqabətli mükafatlandırma sistemi.