Əsas vəzifə və öhdəliklər: Layihələrinin icrası və idarəedilməsi; Rəqəmsal marketinq fəaliyyətinin təşkili; Marketinq planlarının tərtib edilməsində iştirak; Müxtəlif tədbirlərin təşkili; PR məqsədli effektiv reklam materiallarının hazırlanması və tətbiq olunması; Sosial media platformalarına nəzarət; PR planların tərtib edilməsi və icrası; Rəhbərliyin tapşırıqlarının yerinə yetirilməsi.
Tələb olunan bilik, bacarıq və səriştələr: Komandada işləmə, təşkilatçılıq, ünsiyyət və peşəkar münasibətlərin qurulması bacarıqları, yaradıcılıq qabiliyyəti, şəxsi və peşəkar inkişaf, aktivlik, çeviklik və məsuliyyətlilik, təşkilatın missiyasına sadiqlik. Marketinq sahəsində baza bilikləri olmalı; Dil bilikləri: Azərbaycan dilində sərbəst danışıq və yazı bacarığı, Rus və İngilis dilləri arzuolunandır. Kompüter bilikləri: Microsoft Office proqramlarında işləmək bacarığı.
Tələb olunan təhsil və iş təcrübəsi: Ali təhsil. Minimum 1 il müvafiq sahədə iş təcrübəsi.