Mütəxəssis / Satınalmalar və təchizat zəncirinin idarəolunması şöbəsi / Satınalmalar sektoru

Vakansiya aktiv deyil

Vakansiyaya dair tələblər

Əsas vəzifə və öhdəliklər:
* Sektorun iş planını, fəaliyyəti ilə bağlı hesabatların hazırlanmasında iştirak etmək;
* Bütün satınalma prosedurları üzrə öncədən bazarın kompleks şəkildə öyrənməsi istiqamətində verilən tapşırıqları icra etmək;
* Azərbaycan Respublikası Nazirlər Kabinetinin müvafiq qərarına uyğun olaraq, malların (işlərin və xidmətlərin) ehtimal olunan qiymətlərinin hesablanması prosesində iştirak etmək;
* Fəaliyyət istiqamətləri üzrə Cəmiyyətin rəhbərliyinin keçirdiyi iclas, görüş və digər bu kimi tədbirlərdə alınmış qərarla üzrə birbaşa rəhbəri tərəfindən verilən tapşırıqları icra etmək;
* Cəmiyyətin davamlı fəaliyyətinin təmin edilməsi məqsədilə yeni potensial tədarükçülərin araşdırılması;
* Rəqabət mühitinin formalaşdırılması məqsədilə bazarın mövcud vəziyyəti və bazar imkanları barədə araşdırmaların aparılması prosesində iştirak etmək;
* Əmək müqaviləsi ilə müəyyən edilmiş əmək funksiyasını vicdanla yerinə yetirmək;

Tələb olunan bilik, bacarıq və səriştələr:
* Komanda ruhu, təşkilatçılıq, ünsiyyət bacarıqları, şəxsi və peşəkar inkişafa yönümlülük.
* Dil və komputer bilikləri: Azərbaycan dili (mükəmməl), Rus və İngilis dili (arzuolunandır), Microsoft Office

Tələb olunan təhsil və iş təcrübəsi:
* Müvafiq sahə üzrə ali təhsil.
* Təchizat sahəsi üzrə minimum 1 il iş təcrübəsinin olması tələb olunur.

İş qrafiki:
* Əməkdaşın iş qrafiki həftə ərzində isə 40 saatdan çox olmamaq şərtilə həftə içi 5 gün, saat 09:00-dan 18:00-a qədərdir. Nahar vaxtı saat 13:00-dan 14:00-dəkdir.

Əmək haqqı və əlavə imtiyazlar:
* Əmək haqqı daxili prosedura və dərəcələndirməyə əsasən müəyyən edilir.
* Əməkdaşlara beynəlxalq və yerli təlimlərdə (konfranslarda) iştirak etmək imkanı yaradılır.
* Əməkdaşlara idmanla məşğul olmaq üçün müəyyən idman mərkəzlərindən limitsiz istifadə hüququ verilir.
* Nəqliyyat xidməti.
* Rəqabətli mükafatlandırma sistemi.
Digər vakansiyalar