Sektor müdiri / İnformasiya kommunikasiya texnologiyaları təminatı şöbəsi / Texniki dəstək sektoru

Vakansiya aktiv deyil

Vakansiyaya dair tələblər

Əsas vəzifə və öhdəliklər:
• Sektorun fəaliyyətinə rəhbərliyi həyata keçirir və onu təmsil edir, o cümlədən Sektor adından sənədləri imzalayır, Sektora razılaşdırma üçün daxil olan sənədlərə viza verir;
• Sektorun fəaliyyət istiqamətlərinə dair qəbul olunmuş tapşırıqların icrasını təşkil edir, yoxlayır və buna nəzarəti həyata keçirir;
• Sektorun fəaliyyətinin təşkili ilə əlaqədar əməkdaşlar arasında iş bölgüsü aparır, onların fəaliyyətini əlaqələndirir, əmək və icra xidmət intizamına riayət edilməsinə nəzarət edir;
• Sektorun fəaliyyət istiqamətləri üzrə dövlət sirrinin və məxfilik rejiminin qorunması üçün zəruri tədbirlər görür;
• Tapşırıqların icrası zamanı zəruriyyət olduqda sektor və şöbə əməkdaşlarına dəstək göstərir;
• Sektorun əməkdaşlarının fəaliyyətini qiymətləndirir, əməkdaşların təlim və sertifikasiya tələblərini formalaşdırır;
• Səlahiyyətlərinə aid olan məsələlərlə bağlı konfrans, iclas, seminar və digər tədbirlərdə iştirak edir;
• Sektorun fəaliyyət istiqamətləri üzrə dövlət sirrinin və məxfilik rejiminin qorunması üçün zəruri tədbirlər görür;
• Sektorun strukturunun və fəaliyyətinin təkmilləşdirilməsi istiqamətində səlahiyyətləri daxilində təkliflər verir;
• Sektorun iş planının tərtib edilməsinə və icrasına nəzarət edir;
• Sektor tərəfindən icra edilən mühim işlərin hesabatını aparır;
• Sektor tərəfindən icra edilən layihələrin texniki tapşırığını formalaşdırılmasında iştirak edir;
• Cəmiyyətin İnformasiya texnologiyaları sahəsində siyasətini, habelə proseduraların və qaydaların hazırlanmasında və iştirak edir;
• Cəmiyyətin texniki dəstək sahəsinə aid olan layihələrin icrasını təmin edir;
• İnformasiya texnologiyaları şöbəsinin əsasnaməsində qeyd edilən vəzifələri icra edir;
• Öz vəzifələrinin icrası üçün həmin vəzifələrə mütənasib hüquqlardan istifadə edir.

Tələb olunan bilik, bacarıq və səriştələr:
• Dil və komputer bilikləri: Azərbaycan dili səlis, Rus və İngilis dilləri (texniki səviyyədə) arzuolunandır.
• CCNA üzrə biliklər arzuolunandır ;
• Qeyd olunan sertifikatlardan ən azı biri: CompTIA (A+, Network+, Security+, Linux+ və s.), İTİL, Microsoft Client/Server ƏS aid hər hansı biliklər arzuolunandır; * • proqram təminatı üzrə (Manage Engine, Solarwinds, OTRS) üzrə biliklər arzuolunandır;
• Servicedesk proqram təminatı üzrə (Manage Engine, Solarwinds, OTRS) üzrə biliklər arzuolunandır;
• Son istifadəçi sorğularının gündəlik olaraq vaxtında, kefiyyətli və dəqiq icrasını təmin etmək;
• Texniki dəstək xidmətinin daima təkmilləşdirilməsinə və son istifadəçilərin xidmət məmnunniyyətinin artırılmasına töhvə vermək;
• Texniki dəstək komandasının məhsuldarlığı haqqında gündəlik, həftəlik və aylıq hesabatlar hazırlamaq;
• Şifahi/yazılı ünsiyyət bacarıqlarının üstün səviyyədə qurmaq bacarığ
• Bütün səlahiyyət səviyyələrində olan son istifadəçilərlə səmərəli işgüzar münasibətləri qurmaq bacarığı;
• Texniki dəstək xidmətinin tələblərindən irəli gələrək, Cəmiyyətin Bakı daxilində və Azərbaycanın müxtəlif bölgələrində olan ofis və istehsalat sahələrinə ezamiyyəyə getmə;
• 24/7 fəaliyyət gösətərn istehsalat mühitinin dəstəklənməsi üçün zəruri olduqda həftə sonları və qeyri iş vaxtlarında işləmək bacarığı;
• İstifadəçi kompüterlərdə “Hardware” və “Software” ilə bağlı yaranmış nasazlıqları aradan qaldırmaq;
• İKT siyasəti ilə təsdiqlənmiş proqram təminatının quraşdırılmasını və konfiqurasiyasını həyata keçirmək;
• İstifadəçilərə yerində və uzaqdan texniki dəstəyi göstərmək;
• Domen istifadəçiləri üçün şifrə və identifikatorları təyin etmək, sıfırlamaq;
• Korporativ mühitdə istifadə olunan sistem və şəbəkə üzrə ən azı nəzəri biliklər;
• Windows Server ƏS üzrə basic, client tipli ƏS üzrə isə administrator səviyyəsində biliklər;
• “MacOS” ƏS üzrə peşəkar biliklər;
• PC, noutbukların təmiri üzrə (hardware) biliklər;
• Liderlik qabiliyyəti, Məsuliyyət, dürüstlük, dəqiqlik və etibarlılıq, həm müstəqil həm də komandada işləmə təcrübəsi, eyni vaxtda bir neçə işə fokuslana bilməsi,

Tələb olunan təhsil və iş təcrübəsi:
İnformatika, kompüter elmləri, rabitə, telekommunikasiya sahələri və/ya mahiyyətcə yaxın mühəndislik sahələri üzrə ali təhsil arzuolunandır;
İT üzrə texniki dəstək sahəsində ümumi olaraq ən azı 5 il iş təcrübəsi.

İş qrafiki:
İş saatları: 09:00 – 18:00;
Nahar fasiləsi: 13:00-14:00;
Şənbə və Bazar istirahət günüdür.