Sektor müdiri / Logistika və inzibati işlər şöbəsi / Logistika sektoru

Vakansiya aktiv deyil

Vakansiyaya dair tələblər

Əsas vəzifə və öhdəliklər:
*İdxal/ixrac əməliyyatlarının təşkil edilməsi.
*İdxal/ixrac zamanı zəruri sənədləşmənin yoxlanılması, gömrük rəsmiləşdirilməsinin təşkili, rəsmiləşdirmə xərclərinin öncədən hesablanması.
*Sektora aid sifarişlərin, müqavilələrin hazırlanmasında iştirak etmək.
*Şöbənin büdcə və satınalma planının tərtibatında iştirak etmək.
*Sektorun iş planını, fəaliyyəti ilə bağlı hesabatları hazırlamaq.
*Şöbənin tabeçiliyində olan avtonəqliyyat vasitələrinin idarəolunmasını təşkil etmək, nəqliyyat vasitələrinin texniki qulluq və təmiri sifarişlərini idarə etmək.
*Şöbənin tabeçiliyində olan avtomobilləri idarə etmək üçün Yol vərəqələri və etibarnamələrin hazırlanmasına nəzarət etmək.

Tələb olunan bilik, bacarıq və səriştələr:
▪ MS Office proqramları ;
• Əməkdaşlıq, Məsuliyyətlilik, Davamlı İnkişaf, Çeviklik səriştəlikləri;
• Dil bilikləri: Azərbaycan dili səlis, Rus və İngilis dilləri arzuolunandır.
• İNCOTERMS 2010, 2020

Tələb olunan təhsil və iş təcrübəsi:
• Ali Təhsil.
• Müvafiq sahədə 5 il iş təcrübəsi.

İş qrafiki:
• İş saatları: 09:00 – 18:00;
• Nahar fasiləsi: 13:00-14:00;
• Şənbə və Bazar istirahət günüdür.
Digər vakansiyalar