Sektor müdiri / Logistika və inzibati işlər şöbəsi / Logistika sektoru
Vakansiya aktiv deyil
İş yeri:
Bakı şəhəri
İş növü:
Tam ştat
Vakansiya sayı:
1
Son müraciət tarixi:
31.10.2023
Yenilənmə tarixi:
21.11.2023
Vakansiyaya dair tələblər
Əsas vəzifə və öhdəliklər: *İdxal/ixrac əməliyyatlarının təşkil edilməsi. *İdxal/ixrac zamanı zəruri sənədləşmənin yoxlanılması, gömrük rəsmiləşdirilməsinin təşkili, rəsmiləşdirmə xərclərinin öncədən hesablanması. *Sektora aid sifarişlərin, müqavilələrin hazırlanmasında iştirak etmək. *Şöbənin büdcə və satınalma planının tərtibatında iştirak etmək. *Sektorun iş planını, fəaliyyəti ilə bağlı hesabatları hazırlamaq. *Şöbənin tabeçiliyində olan avtonəqliyyat vasitələrinin idarəolunmasını təşkil etmək, nəqliyyat vasitələrinin texniki qulluq və təmiri sifarişlərini idarə etmək. *Şöbənin tabeçiliyində olan avtomobilləri idarə etmək üçün Yol vərəqələri və etibarnamələrin hazırlanmasına nəzarət etmək.
Tələb olunan bilik, bacarıq və səriştələr: ▪ MS Office proqramları ; • Əməkdaşlıq, Məsuliyyətlilik, Davamlı İnkişaf, Çeviklik səriştəlikləri; • Dil bilikləri: Azərbaycan dili səlis, Rus və İngilis dilləri arzuolunandır. • İNCOTERMS 2010, 2020
Tələb olunan təhsil və iş təcrübəsi: • Ali Təhsil. • Müvafiq sahədə 5 il iş təcrübəsi.
İş qrafiki: • İş saatları: 09:00 – 18:00; • Nahar fasiləsi: 13:00-14:00; • Şənbə və Bazar istirahət günüdür.