Aparıcı hüquqşünas (sosial məzuniyyətdə olan işçinin yerinə) / Hüquq şöbəsi / Normativ hüquqi təminat sektoru
Vakansiya aktiv deyil
İş yeri:
Bakı şəhəri
İş növü:
tam ştat
Vakansiya sayı:
1
Son müraciət tarixi:
07.09.2023
Yenilənmə tarixi:
28.08.2023
Vakansiyaya dair tələblər
Əsas vəzifə və öhdəliklər: ▪Sektorun səlahiyyətinə daxil olan məsələlər üzrə dövlət qurumlarından, hüquqi və ya fiziki şəxslərdən daxil olan, o cümlədən bu istiqamətlərdə Cəmiyyət adından göndərilən hüquqi əsaslı məktub, sorğu və müraciətlərin qanunvericiliklə müəyyən edilmiş müddətlərə riayət etmək şərti ilə yoxlanılmasında və zəruri olan digər hərəkətlərin yerinə yetirilməsində iştirak etmək; ▪Qanunvericiliyi mütəmadi olaraq izləmək, baş verən aidiyyəti yeniliklər üzrə sektor müdirinə məlumatların təqdim olunmasında iştirak etmək; ▪Qanunvericilikdə baş verən yeniliklər və dəyişikliklərə dair qanunvericilik buraxılışlarını hazırlamaq və sektor müdirinə təqdim olunmasında iştirak etmək etmək; ▪Tapşırığa uyğun olaraq Cəmiyyətin fəaliyyəti ilə bağlı olan müxtəlif mövzularda qanunvericiliyin tələblərinə dair arayış və məlumatları hazırlamaq və sektor müdirinə təqdim etmək; ▪Cəmiyyətdaxili paylaşılması məqsədi ilə müxtəlif sahələr üzrə qanunvericiliyin tələblərinə dair mütəmadi olaraq Arayışların hazırlamasında, mövcud Arayışların qanunvericilikdəki dəyişikliklərə uyğunlaşdırılmasında iştirak etmək; ▪Cəmiyyətin iş nomenklaturuna daxil edilməsi nəzərdə tutulan sənədlər Siyahısının hazırlanmasında və siyahının təkmilləşdirilməsində iştirak etmək; ▪Cəmiyyətin fəaliyyətinin təmin edilməsi məqsədi ilə tərtib edilmiş İMS sənədlərinin və müxtəlif məzmunlu normativ sənədlərin layihələrini hüquqi əsaslı yoxlamaq; ▪Şöbəyə aid fəaliyyət əmrlərinin hazırlanması; ▪Dövlət orqanı/qurumlarından daxil olmuş qanun layihələri və digər normativ aktların layihələrinə, dəyişikliklərə baxış keçirilməsi, qanunvericiliyin tələbləri və Cəmiyyətin mövqeyi nəzərə alınmaqla, təkliflərin verilməsində, müxtəlif normativ aktların layihələrinin hazırlanmasında iştirak etmək; ▪Sektorun fəaliyyəti ilə əlaqədar olaraq statistik və digər hesabatların hazırlanmasında iştirak etmək; ▪Sektorun fəaliyyət istiqamətləri üzrə hesabatlılığın təmin edilməsi məqsədi ilə müxtəlif məzmunlu reyestrlərin hazırlanmasında və daimi olaraq yenilənməsində iştirak etmək;
Tələb olunan bilik, bacarıq və səriştələr: ▪ Dil və komputer bilikləri: Azərbaycan dili səlis, İngilis dili yaxşı.Microsoft Office və digər müvafiq sahə üzrə proqramlar. ▪ Əməkdaşlıq, Məsuliyyətlilik, Davamlı İnkişaf, Nəticə Yönümlülük, Çeviklik səriştəlikləri.
Tələb olunan təhsil və iş təcrübəsi: ▪ Ali hüquq təhsili; ▪ Müvafiq sahə üzrə təcrübə müddəti - ən azı 2 il tələb olunur.
İş qrafiki: • İş saatları: 09:00 – 18:00; • Nahar fasiləsi: 13:00-14:00; • Şənbə və Bazar istirahət günüdür.