Baş mütəxəssis / Sənədlərlə və vətəndaşların müraciətləri ilə iş / Vətəndaşların müraciətləri ilə iş sektoru
Vakansiya aktiv deyil
İş yeri:
Bakı şəhəri
İş növü:
Tam ştat
Vakansiya sayı:
1
Son müraciət tarixi:
29.02.2024
Yenilənmə tarixi:
21.02.2024
Vakansiyaya dair tələblər
Əsas vəzifə və öhdəliklər: * Cəmiyyətə kağız daşıyıcılarda, eləcə də onlayn, elektron poçt və faks vasitəsilə daxil olan vətəndaş müraciətlərinin, o cümlədən təklif, ərizə və şikayətlərin qeydiyyata alınması və uçotunun aparılmasını həyata keçirmək; *Müraciətlərə cavabların göndərilməsini, uçotunu, habelə onların qeydiyyata alınmasını, rəsmiləşdirilməsini təmin etmək; *Şöbənin fəaliyyət istiqamətlərinə uyğun olaraq dövlət orqanlarına və vətəndaşlar üçün müvafiq rəsmi məktublar hazırlamaq; səlahiyyətləri çərçivəsində aidiyyəti struktur bölmələrlə əlaqəli işləmək; *Cəmiyyətin baş ofisində qəbula gəlmiş vətəndaşların qeydiyyatını aparmaq,tələb olunduqda qəbulunu təşkil etmək; * Vətəndaşların müraciətlərinin təhlili və ümumiləşdirilməsi əsasında aylıq və illik arayışları hazırlayıb aidiyyəti üzrə təqdim etmək;
Tələb olunan bilik, bacarıq və səriştələr: * Dil və komputer bilikləri: Azərbaycan dili səlis, İngilis dili , Rus dili - arzuolunandır. Microsoft Office * Məsuliyyətlilik, Stresə davamlılıq,Təhlil etmə bacarığı səriştəlikləri tələb olunur.
Tələb olunan təhsil və iş təcrübəsi: * Ali təhsil. * Müvafiq sahə üzrə ən azı 2 il iş təcrübəsi.
İş qrafiki: * İş saatları: 09:00 – 18:00; * Nahar fasiləsi: 13:00-14:00; * Şənbə və Bazar istirahət günüdür.