Baş mütəxəssis / Sənədlərlə və vətəndaşların müraciətləri ilə iş / Vətəndaşların müraciətləri ilə iş sektoru

Vakansiya aktiv deyil

Vakansiyaya dair tələblər

Əsas vəzifə və öhdəliklər:
* Cəmiyyətə kağız daşıyıcılarda, eləcə də onlayn, elektron poçt və faks vasitəsilə daxil olan vətəndaş müraciətlərinin, o cümlədən təklif, ərizə və şikayətlərin qeydiyyata alınması və uçotunun aparılmasını həyata keçirmək;
*Müraciətlərə cavabların göndərilməsini, uçotunu, habelə onların qeydiyyata alınmasını, rəsmiləşdirilməsini təmin etmək;
*Şöbənin fəaliyyət istiqamətlərinə uyğun olaraq dövlət orqanlarına və vətəndaşlar üçün müvafiq rəsmi məktublar hazırlamaq; səlahiyyətləri çərçivəsində aidiyyəti struktur bölmələrlə əlaqəli işləmək;
*Cəmiyyətin baş ofisində qəbula gəlmiş vətəndaşların qeydiyyatını aparmaq,tələb olunduqda qəbulunu təşkil etmək;
* Vətəndaşların müraciətlərinin təhlili və ümumiləşdirilməsi əsasında aylıq və illik arayışları hazırlayıb aidiyyəti üzrə təqdim etmək;

Tələb olunan bilik, bacarıq və səriştələr:
* Dil və komputer bilikləri: Azərbaycan dili səlis, İngilis dili , Rus dili - arzuolunandır. Microsoft Office
* Məsuliyyətlilik, Stresə davamlılıq,Təhlil etmə bacarığı səriştəlikləri tələb olunur.

Tələb olunan təhsil və iş təcrübəsi:
* Ali təhsil.
* Müvafiq sahə üzrə ən azı 2 il iş təcrübəsi.

İş qrafiki:
* İş saatları: 09:00 – 18:00;
* Nahar fasiləsi: 13:00-14:00;
* Şənbə və Bazar istirahət günüdür.
Digər vakansiyalar