Katibə / İdarə Heyətinin katibliyi

Vakansiya aktiv deyil

Vakansiyaya dair tələblər

Əsas vəzifə və öhdəliklər:
•Cəmiyyətin fəaliyyətinə aid olan və onun işçiləri tərəfindən rəhbərliyin baxışı, təsdiq etməsi və imzalaması üçün təqdim edilən sənədləri qəbul etmək və müvafiq qaydada hazırlayaraq İdarə Heyətinin üzvü - sədrin müavininə təqdim etmək;
•Gün ərzində 1 (bir) dəfə rəhbərliyin imzalaması üçün təqdim olunan sənədləri cəmləyərək İdarə Heyətinin üzvü - sədrin müavininə təqdim etmək;
•Daxil olan məlumatların, sənədlərin təyinatı üzrə təsnifatının aparılmasını, sistemləşdirilməsini və qeydiyyatını təşkil etmək;
•İdarə Heyətinin üzvü-sədrin müavininin tələb etdiyi məlumatlar barədə Cəmiyyətin ayrı-ayrı şöbə və qurumlarının rəhbərlərinə məlumat vermək və məlumatları aldıqdan sonra İdarə Heyətinin üzvü - sədrin müavininə təqdim etmək;
•Rəhbərliyin cəmiyyət daxilində və digər qurumlarla telefon və digər əlaqələrini koordinasiya etmək;
• Rəhbərliyin görüş və müşavirələrinin vaxtını tənzimləmək, qrafiklər hazırlamaq, keçiriləcək görüşlərin vaxtı barədə aidiyyətı üzrə rəhbər işçilərə məlumatın verilməsini təmin etmək;
• Müəyyən edilmiş mövzu üzrə məlumat toplayaraq İdarə Heyətinin üzvü - sədrin müavininin çıxışlarının layihəsini hazırlamaq;

Tələb olunan bilik, bacarıq və səriştələr:
• Gülərüz, yaxşı ünsiyyət bacarıqları, problem həll etmə bacarığı, təşkilatçılıq bacarıqları və vaxtı idarə etmə bacarığı.
• Dil bilikləri: Azərbaycan dili (mükəmməl), İngilis və Rus dilləri (yaxşı).
• Kompüter bilikləri: Microsoft Office proqramlarını bilməli.

Tələb olunan təhsil və iş təcrübəsi:
• Ali təhsil arzuolunandır.
• Minimum 1 il iş təcrübəsi;
Digər vakansiyalar