Mütəxəssis / Logistika və inzibati işlər şöbəsi / İnzibati işlər sektoru

Vakansiya aktiv deyil

Vakansiyaya dair tələblər

Əsas vəzifə və öhdəliklər:
▪ Sektorun iş planını, fəaliyyəti ilə bağlı hesabatların hazırlanmasında iştirak etmək;
▪ Cəmiyyətin inzibati binasının və Cəmiyyətin balansında olan müvafiq binaların sanitariyası və təsərrüfat xidmətinin lazımi vəziyyətini, eləcə də liftlərin, işıqlandırma sistemlərinin, ventilyasiyanın saz vəziyyətdə olmasını, əməkdaşların səmərəli işləməsi üçün lazımi şəraitin yaradılmasının təşkil edilməsinin təmin olunmasında iştirak etmək;
▪ Cəmiyyətin inzibati binasının və Cəmiyyətin balansında olan müvafiq binaların məqsədyönlü, səmərəli istismarının və onlara gündəlik qulluğun təşkil edilməsinin təmin olunmasında iştirak etmək;
▪ Cəmiyyətin inzibati binası və Cəmiyyətin balansında olan müvafiq binaların inventar və avadanlıqların, qurğuların səmərəli istismar edilməsi, onların qorunması ilə bağlı öz fəaliyyət istiqamətləri üzrə tədbirlərin görülməsində iştirak etmək;

Tələb olunan bilik, bacarıq və səriştələr:
▪ MS Office proqramları, SAP və ERP üzrə işləmə bacarığı;
• Əməkdaşlıq, Məsuliyyətlilik, Davamlı İnkişaf, Nəticə Yönümlülük, Çeviklik səriştəlikləri;
• Dil və komputer bilikləri: Azərbaycan dili səlis, Rus və İngilis dilləri arzuolunandır.

Tələb olunan təhsil və iş təcrübəsi:
• Ali Təhsil.
• Müvafiq sahədə 1 ilədək iş təcrübəsi.

İş qrafiki:
• İş saatları: 09:00 – 18:00;
• Nahar fasiləsi: 13:00-14:00;
• Şənbə və Bazar istirahət günüdür.
Digər vakansiyalar