Əsas vəzifə və öhdəliklər: * İdarə Heyətinin iştirakı ilə rəsmi və ya işgüzar qəbullarda, görüşlərdə, tədbirlərdə beynəlxalq təcrübəyə, milli adət - ənənələrə, qanunvericilik və Cəmiyyətdaxili müvafiq sənədlərə əsaslanaraq, protokol xidmətini həyata keçirmək; * İdarə Heyəti tərəfindən dəvət edilmiş qonaqları qarşılamaq, müşayiət etmək, xarici qonaqların ölkədə qalması ilə bağlı məsələlərdə köməklik göstərmək; * İdarə Heyətinin rəsmi və ya işgüzar qonaqlarına təqdim etmək məqsədilə müvafiq hədiyyələr paketinin hazırlanmasını təşkil etmək və İdarə Heyətinə təqdim olunan orden, medal, təltif, təşəkkürnamə və hədiyyələri qeydə almaq;
Tələb olunan bilik, bacarıq və səriştələr: * Azərbaycan dili səlis, İngilis və Rus dili yaxşı səviyyədə; * Microsoft Office proqramlarında sərbəst işləmək bacarığı; * Məsuliyyət, Ünsiyyət qurma, Çeviklik, Kreativlik, Təşkilatçılıq bacarığı.
Tələb olunan təhsil və iş təcrübəsi: * Ali təhsil; * Müvafiq sahədə 1-2 il iş təcrübəsi.
İş qrafiki: * Əməkdaşın iş qrafiki gündə 8 saatdan, həftə ərzində isə 40 saatdan çox olmamaq şərtilə həftə içi 5 gün, saat 09:00-dan 18:00-a qədərdir. Nahar vaxtı saat 13:00-dan 14:00-dəkdir.
Əmək haqqı və əlavə imtiyazlar: * Əmək haqqı müsahibə əsnasında təyin olunur. * Əməkdaşlara beynəlxalq və yerli təlimlərdə (konfranslarda) iştirak etmək imkanı yaradılır. * Əməkdaşlara idmanla məşğul olmaq üçün müəyyən idman mərkəzlərindən limitsiz istifadə hüququ verilir. * Nəqliyyat xidməti. * Rəqabətli mükafatlandırma sistemi.