Sektor müdiri / Maliyyə şöbəsi / Büdcə və planlama sektoru

Vakansiya aktiv deyil

Vakansiyaya dair tələblər

Əsas vəzifə və öhdəliklər:
▪ Cəmiyyətin büdcə planının hazırlanması və təsdiqlənməsini təmin etmək;
▪ Cəmiyyətin maliyyə strategiyasının və onun maliyyə sabitliyinin təməlinin hazırlanmasını təmin etmək;
▪ Lazımi hesablamalarla birgə cari və perspektiv maliyyə planların tərtibatını təmin etmək;
▪ Biznes planların hazırlanmasında iştirak etmək;
▪ Cəmiyyətin dövri hesabatlarını qanunvericiliklə müəyyən edilmiş hallarda və qaydada hazırlanmasını, onların icmallaşdırılmasını, müvafiq orqanlara verilməsini və təhlil edərək rəhbərliyə məlumat verilməsini təmin etmək;
▪ Əsas fondun cari və əsaslı təmirin maliyyələşdirilməsinin qayda və meyarlarının müəyyən edilməsini təmin etmək;
▪ Müvafiq şöbələrdən daxil olan əsas məlumatların və sənədlərin işlənilməsinə nəzarət etmək;
▪ Statistik hesabatların təhvil verilməsini təmin etmək;
▪ Planlaşdırılmış xərclərin faktiki xərclərdən imtinasının analizini aparmaq;
▪ Pul vəsaitlərin və maddi - əmtəə sərvətlərin əskikiliyinin, qanunsuz istifadənin qarşısını almaq məqsədilə tədbirlərin görülməsində iştirak etmək, təklif hazırlayaraq rəhbərliyə təqdim etmək.

Tələb olunan bilik, bacarıq və səriştələr:
▪ Dil və komputer bilikləri: Azərbaycan dili səlis, İngilis dili yaxşı, Rus dili arzuolunandır. MS Word, MS Excel, ERP sistemində işləmə bacarığı, (Power BI-arzuolunandır)
▪ ACCA, CIMA, CPA beynəlxalq sertifikatları arzuolunandır.
▪ Əməkdaşlıq, məsuliyyətlilik, düzgün analiz bacarıqları, konfliktlərin idarəolunması, təşəbbüskarlıq, planlaşdırma və təşkiletmə, liderlik bacarıqları.

Tələb olunan təhsil və iş təcrübəsi:
▪ Ali təhsil;
▪ Müvafiq sahə üzrə təcrübə müddəti - ən azı 5 il, idarəetmə təcürbəsi - ən azı 3 il tələb olunur.

İş qrafiki:
• İş saatları: 09:00 – 18:00;
• Nahar fasiləsi: 13:00-14:00;
• Şənbə və Bazar istirahət günüdür.
Digər vakansiyalar