Şöbə müdiri / Biznes Proseslərin Keyfiyyətinin İdarəedilməsi Şöbəsi

Vakansiya aktiv deyil

Vakansiyaya dair tələblər

Əsas vəzifə və öhdəliklər:
* Şirkətin biznes proseslərinin idarə olunması, strategiyasının hazırlanması və həyata keçirilməsini təmin etmək;
* Mədənçilik əməliyyatlarında proseslərin və prosedurların optimallaşdırılması və təkmilləşdirilməsi üzrə layihələrə rəhbərlik etmək;
* Keyfiyyət standartlarına uyğunluğun təmin edilməsi üçün auditlər və təftişlərin keçirilməsini təşkil etmək;
* Keyfiyyət göstəricilərinin təhlili və hesabatların hazırlanmasını təmin etmək;
* Problemlərin təhlili və əsas səbəblərinin müəyyən edilməsi üçün metodologiyalar tətbiq etmək;
* Keyfiyyətə Nəzarət Planının hazırlanması və prosedurların icrasına nəzarət etmək;
* Sınaq laboratoriyasında avadanlıqların düzgün istifadə edilməsinə nəzarət edilməsini təmin etmək;
* Sınaq laboratoriyasında avadanlıqların dövlət yoxlamalarından vaxtında keçirilməsinin və avadanlıqların kalibrasiya olunmasının təmin edilməsinə nəzarət etmək;
* Sınaq laboratoriyasının akkreditasiyasının təşkil edilməsini həyata keçirmək;
* Hazır məhsullara uyğunluq sertifikatlarının alınması və yenilənməsi işinin təşkil edilməsini təmin etmək;
* Keyfiyyət idarəetmə sisteminə aid olan prosedur, qayda, təlimat, qeyd formaları və digər sənəd layihələrinin hazırlanmasını, onların vaxtında və düzgün şəkildə tətbiq olunmasını təmin etmək.

Tələb olunan bilik, bacarıq və səriştələr:
* Microsoft Office proqramlarında işləmək bacarığı;
* Dil bilikləri: Azərbaycan, İngilis və Rus dilləri yaxşı səviyyədə tələb olunur.
* Kommunikasiya bacarıqları, problem həll etmə və qərar qəbul etmə bacarığı, liderlik, analitik düşünmə bacarıqları;
* Məlumatları təhlil etmək, performansa nəzarət etmək və uyğunluğu izləmək üçün mədən proqramlarından, laboratoriya avadanlıqlarından və keyfiyyətə nəzarət alətlərindən istifadə etmək.
* Məhsulların keyfiyyət standartlarına cavab verməsini təmin etmək üçün texniki sənədləri, təlimatları və planları oxuma və təhlil etmə bacarığı;

Tələb olunan təhsil və iş təcrübəsi:
* Keyfiyyətə nəzarət, proseslərin optimallaşdırılması, komplayns, daxili nəzarət sahəsində və ya əlaqədar sahədə ən azı 5 il iş təcrübəsi, İdarəetmə üzrə minimum 3 il iş təcrübəsi tələb olunur.
* Ali təhsil. Dağ-mədən mühəndisliyi, geologiya, biznesin idarəedilməsi və ya əlaqəli sahədə ali təhsili olan namizədlərə üstünlük verilir.
* Keyfiyyət idarəetmə sistemləri (ISO 9001, ISO 14001, ISO 45001, ISO 17025) və keyfiyyətə nəzarət standartları üzrə təcrübə tələb olunur.

İş qrafiki:
* Əməkdaşın iş qrafiki həftə ərzində isə 40 saatdan çox olmamaq şərtilə həftə içi 5 gün, saat 09:00-dan 18:00-a qədərdir. Nahar vaxtı saat 13:00-dan 14:00-dəkdir.

Əmək haqqı və əlavə imtiyazlar:
* Əmək haqqı daxili prosedura və dərəcələndirməyə əsasən müəyyən edilir.
* Əməkdaşlara beynəlxalq və yerli təlimlərdə (konfranslarda) iştirak etmək imkanı yaradılır.
* Əməkdaşlara idmanla məşğul olmaq üçün müəyyən idman mərkəzlərindən limitsiz istifadə hüququ verilir.
* Nəqliyyat xidməti.
* Rəqabətli mükafatlandırma sistemi.
Digər vakansiyalar