Şöbə müdiri / Strateji planlaşdırma və layihələrin idarəolunması şöbəsi
Vakansiya aktiv deyil
İş yeri:
Bakı şəhəri
İş növü:
tam
Vakansiya sayı:
1
Son müraciət tarixi:
22.09.2024
Yenilənmə tarixi:
28.08.2024
Vakansiyaya dair tələblər
Əsas vəzifə və öhdəliklər: * Şöbənin səlahiyyətləri çərçivəsində Cəmiyyətin qısa, orta və uzunmüddətli strategiyasının hazırlanmasını təmin etmək; * Şöbəyə həvalə edilmiş vəzifələrin icrasını təmin etmək məqsədilə tərtib edilmiş iş planında nəzərdə tutulmuş tədbirlərin vaxtında və keyfiyyətlə həyata keçirilməsinə nəzarət etmək; * Şöbənin səlahiyyətləri çərçivəsində Cəmiyyətin Strateji planının hazırlanmasını təşkil və təmin etmək; * Şöbənin səlahiyyətləri çərçivəsində beynəlxalq təşkilatlarla, xarici şirkət və partnyorlarla işgüzar əlaqələr yaratmaq və inkişafını təmin etmək; * Dünyada qiymətli və əlvan metallar üzrə bazar məlumatlarını və qiymət trendlərini təhlil etmək; * Şöbənin səlahiyyətlərinə aid satışı ilə bağlı Cəmiyyətin illik satış planını hazırlanmasının təmin edilməsi * Şöbənin səlahiyyətləri daxilində müvafiq xəlitələrin affinajı, o cümlədən qiymətlilərin dünya bazarında satışının təşkil edilməsi * Şöbənin səlahiyyətləri çərçivəsində yataqların işlənməsi üçün lazım olan tədbirlərin müəyyən edilməsi və təhlillərin aparılması istiqamətində müvafiq layihələr və proqramların hazırlanması və icrasını təmin etmək * Yataqların istismarı istiqamətində alternativ biznes modelləri dəyərləndirilmək və bu istiqamətdə müvafiq təkliflərin verilməsini təmin etmək; * Cəmiyyətin strateji məqsədlərinə xidmət edən optimizasiya yönümlü təkliflərin hazırlanmasını təmin etmək; * Şöbənin səlahiyyətləri çərçivəsində Cəmiyyətin mənfəətinin artırılması istiqamətində yeni biznes layihələrinin hazırlanması və icrasını təmin etmək; * Maliyyələşmənin cəlb edilməsi istiqamətində strateji əməkdaşlıq imkanlarının müəyyən edilməsi və cəlb edilməsi istiqamətində işləri təşkil etmək.
Tələb olunan bilik, bacarıq və səriştələr: * Microsoft Office proqramlarında işləmək bacarığı; (Primavera, Microsoft Project, SAP kimi proqramlar üzrə işləmək bacarığı üstünlükdür) * Dil bilikləri: Azərbaycan və İngilis dili səlis, Rus dili arzuolunandır. * Mədən və filiz emalı texnologiyaları haqqında məlumatlı olmaq; * Layihələrin qiymətləndirilməsi, Maliyyə Modellərinin qurulması və Layihə Risk Analizi sahəsi üzrə bacarıqlar; * Layihə idarəetmə prosesləri və alətləri, PMBOK® təlimatları və PMI-nin qlobal standartlarını bilməlidir; * Kommunikasiya bacarıqları, problem həll etmə və qərar qəbul etmə bacarığı, liderlik, analitik düşünmə bacarıqları;
Tələb olunan təhsil və iş təcrübəsi: * Müvafiq sahə üzrə 7 ildən çox iş təcrübəsi, İdarəetmə üzrə minimum 5 il iş təcrübəsi tələb olunur. * İqtisadiyyat, maliyyə, mühəndislik sahələri üzrə ali təhsil.
İş qrafiki: * Əməkdaşın iş qrafiki həftə ərzində 40 saatdan çox olmamaq şərtilə həftə içi 5 gün, saat 09:00-dan 18:00-a qədərdir. Nahar vaxtı saat 13:00-dan 14:00-dəkdir.
Əmək haqqı və əlavə imtiyazlar: * Əmək haqqı daxili prosedura və dərəcələndirməyə əsasən müəyyən edilir. * Əməkdaşlara beynəlxalq və yerli təlimlərdə (konfranslarda) iştirak etmək imkanı yaradılır. * Əməkdaşlara idmanla məşğul olmaq üçün müəyyən idman mərkəzlərindən limitsiz istifadə hüququ verilir. * Nəqliyyat xidməti. * Rəqabətli mükafatlandırma sistemi.