Təçhizat planı üzrə aparıcı mütəxəssis / Satınalmalar və təchizat zəncirinin idarəolunması şöbəsi

Vakansiya aktiv deyil

Vakansiyaya dair tələblər

Əsas vəzifə və öhdəliklər:
• Şöbənin iş planı, fəaliyyəti ilə bağlı hesabatların hazırlanmasında iştirak etmək;
• Cəmiyyətin İllik Satınalma planının hazırlanması;
• Satınalma fəaliyyəti ilə bağlı dövri hesabatların hazırlanması;
• İllik Satınalma planı əsasında müvafiq təhlillərin hazırlanması;
• Planlama işinin səmərəli təşkili ilə əlaqədar digər məsələlərin həllində iştirak edir;
• Fəaliyyət istiqamətləri üzrə Cəmiyyətin rəhbərliyinin keçirdiyi iclas, görüş və digər bu kimi tədbirlərdə alınmış qərarla üzrə birbaşa rəhbəri tərəfindən verilən tapşırıqları icra etmək;
• Rəqabət mühitinin formalaşdırılması məqsədilə bazarın mövcud vəziyyəti və bazar imkanları barədə araşdırmaların aparılması prosesində iştirak etmək;

Tələb olunan bilik, bacarıq və səriştələr:
• Dil bilikləri: Azərbaycan dili sərbəst, İngilis və Rus dili arzuolunandır;
• MS Office proqramlarında yaxşı səviyyədə istifadəçi bacarığı tələb olunur
• Əməkdaşlıq, məsuliyyətlilik, davamlı inkişaf, nəticə yönümlülük, təşəbbüskarlıq, çeviklik, problem həlletmə bacarıqları, analitik düşünmə.

Tələb olunan təhsil və iş təcrübəsi:
• Ali təhsil;
• Müvafiq sahə üzrə 2-3 il iş təcrübəsi.

İş qrafiki:
• Əməkdaşın iş qrafiki həftə ərzində 40 saatdan çox olmamaq şərtilə həftə içi 5 gün, saat 09:00-dan 18:00-a qədərdir. Nahar vaxtı saat 13:00-dan 14:00-dəkdir.

Əmək haqqı və əlavə imtiyazlar:
* Əmək haqqı daxili prosedura və dərəcələndirməyə əsasən müəyyən edilir.
* Əməkdaşlara beynəlxalq və yerli təlimlərdə (konfranslarda) iştirak etmək imkanı yaradılır.
* Əməkdaşlara idmanla məşğul olmaq üçün müəyyən idman mərkəzlərindən limitsiz istifadə hüququ verilir.
* Nəqliyyat xidməti.
* Rəqabətli mükafatlandırma sistemi.
Digər vakansiyalar