Mütəxəssis / İnformasiya kommunikasiya texnologiyaları təminatı şöbəsi
Vakansiya aktiv deyil
İş yeri:
Bakı şəhəri
İş növü:
tam ştat
Vakansiya sayı:
1
Son müraciət tarixi:
30.12.2020
Yenilənmə tarixi:
17.12.2020
Vakansiyaya dair tələblər
Əsas vəzifə və öhdəliklər: Cəmiyyətin kompüter, printer və digər ofis avadanlıqlarına texniki baxış keçirmək, təmir və yeniləmə təklifləri irəli sürmək; İstifadəçilərə texniki dəstək göstərilməsi; İKT avadanlıqlarda yaranan problemlərin diaqnostikası və problemin aradan qaldırılması; Kompüterlərin və periferiya avadanlıqlarının quraşdırılması və sazlanması; İKT üzrə ümumi monitorinq işlərinin aparılması; Kompüterlərə Windows əməliyyat sisteminin, digər tətbiqi proqramların yazılması, sazlanması və idarə olunması;
Tələb olunan bilik, bacarıq və səriştələr: Komanda ruhu, təşkilatçılıq, münasibətlərin qurulması, şəxsi və peşəkar inkişaf,analitik düşüncə və riyazi biliklər ; Təməl şəbəkə biliklərinə sahib olmalı; Windows əməliyyat sistemlərinə (Windows - 7, 8, 10) dair dərin bilik və işləmə bacarıqları olmalı; Kompüter, printer və digər pereferiya avadanlıqlarının quraşdırılması, sazlanması və yarana biləcək nasazlıqların diagnostikası və aradan qaldırılması bacarıqları olmalı; MS Office və digər istifadəçi proqramlarının yazılması və nasazlıqların aradan qaldırılması; Windows və MS office klient sertifikalarına (MTA və digər kimi) sahib olması arzuolunandır; Windows Server əməliyyat sistemi haqqında təməl biliklərə sahib olması arzuolunandır; Dil bilikləri: Azərbaycan dili (mükəmməl), Rus və İngilis dili (arzuolunandır).
Tələb olunan təhsil və iş təcrübəsi: Texniki ixtisaslar üzrə ali təhsil; İT mütəxəssis (Help desk) olaraq minimum 2 il iş təcrübəsi.